Test: Hyundai i20 1,4 CRDi

Test: Hyundai i20 1,4 CRDi

+ Ποιότητα κύλισης, χώρος αποσκευών, ρεπρίζ
- Κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, αίσθηση τιμονιού και φρένων
 
Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 15.190 ευρώ
• Είναι 1,4 λτ. diesel με 90 άλογα
• Καίει 3,7 λτ./100 χλμ.

Όταν στις αρχές του καλοκαιριού είχαμε δοκιμάσει το Hyundai i20 με τον βασικό πετρελαιοκινητήρα των 1.100 κυβικών είχαμε επισημάνει πως οι 75 ίπποι είναι σχετικά λίγοι για τα σημερινά δεδομένα και ανάγκες, αφού μπορεί να τράβαγε από χαμηλά, όμως όταν ήσουν φορτωμένος ή σε μία προσπέραση στην εθνική, δυσκολευόσουν. Επομένως, η δοκιμή της έκδοσης με τον 1,4 CRDi των 90 ίππων και 240 Nm ροπής, ο οποίος βέβαια υπήρχε και πριν στην γκάμα του μοντέλου, αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον. 

Από 15.190 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό
Το Hyundai i20 1,4 CRDi ξεκινά από τα 15.190 ευρώ για την έκδοση Comfort, η οποία είναι αρκετά πλούσια σε εξοπλισμό, (απουσιάζουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου, ενώ διαθέτει σύστημα προειδοποίησης του οδηγού για εκτροπή από την λωρίδα). Η έκδοση του μοντέλου της δοκιμής μας ήταν η πλουσιότερη, η Comfort Plus Panorama (17.090 ευρώ), η οποία διαθέτει πανοραμική οροφή, όμως δεν έχει σύστημα Start&Stop που είναι στάνταρ στις πρώτες δύο εκδόσεις! Εμείς, θα επιλέγαμε την πρώτη έκδοση, την Comfort γιατί διαθέτει παραπάνω από τα απαραίτητα. Η μεσαία έκδοση, η Comfort Plus, διαθέτει επιπλέον ζάντες αλουμινίου και φώτα LED, και κοστίζει 16.190 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση.