10 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ DIESEL

10 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ DIESEL

  1. Τα Diesel δεν είναι πλέον βρώμικα ή δυνατά σε ήχο .

Χάρη στη νέα τεχνολογία του κινητήρα και την υποχρεωτική μετάβαση σε εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο , τα αυτοκίνητα ντίζελ σήμερα τρέχουν  αθόρυβα , και δεν διασπείρουν μαύρο καπνό σε όλο τον δρόμο .

2 . Περισσότερη ισχύς .

Υπάρχει λόγος που τα φορτηγά λειτουργούν με ντίζελ : Το καύσιμο παρέχει περισσότερη ροπή , πράγμα που σημαίνει πιο μεγάλη δύναμη ρυμούλκησης.

3 . Οι Γερμανοί τα προτιμούν.

Το 2011 , οι πωλήσεις ντίζελ αυτοκίνήτων έφτασαν το 51,8 % της ευρωπαϊκής αγοράς , σύμφωνα με το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ . Στη Γερμανία , το 41,9 % των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν το τρέχον έτος ήταν πετρέλαιο .

4. Τα αυτοκίνητα ντίζελ κρατάνε την αξία τους καλύτερα από ό, τι τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα .

Σύμφωνα με έρευνα της ALG standard , τα πετρελαιοκίνητα κατέχουν το 63% της αξίας τους μετά από 36 μήνες . Για τα αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο  53 %  και για τα υβριδικά στο  55 % .

Ο Alec Gutierrez , ένας ανώτερος αναλυτής της αγοράς στο KBB , είπε ότι τα ντίζελ έχουν μία « εξαιρετικά υψηλή απόδοση καυσίμου , ” και σημείωσε ότι «Η ζήτηση ξεπερνά την προσφορά ” .

5. Το σήμα τελών κυκλοφορίας είναι είτε μηδαμινό, είτε το μισό από τα βενζινοκίνητα .

Το σήμα στα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί στη χώρα μας μετά από τον Νοέμβριο του 2010, υπολογίζεται σύμφωνα με τους ρύπους CO2 και χάρη στη χαμηλή εκπομπή του διοξειδόυ του άνθρακα, ένα πετρελαιοκίνητο 1.400 κυβικών και 90 ίππων το οποίο εκπέμπει 119 ρύπους πλήρώνει 105 ευρώ σήμα εκεί που το αντίστοιχο βενζινοκίνητο καταβάλλει 240 ευρώ ετησίως.

Επίσης τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν κάτω από 100 ρύπους CO2 τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο της πρωεύουσας.

6. Επισκέπτεστε  το βενζινάδικο λιγότερο συχνά .

Το Diesel όχι μόνο  κοστίζει λιγότερο από ό, τι η βενζίνη (περίπου 0,35 ευρώ λιγότερο ανά λίτρο), αλλά είναι πολύ πιο πλούσιο σε ενέργεια – μεταξύ 25 % και 30 % πλουσιότερο . Η νέα BMW 328D ( d για το πετρέλαιο κίνησης ), αποδίδει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από ένα Smart  fortwo coupe το οποίο κινείται με βενζίνη. Σημειωτέον ότι η πρώτη παράγει 180 ίππους , σε σύγκριση με τους 70 ευτελείς  ίππους του Smart.

7. Εάν αγοράζετε ένα φανταχτερό αυτοκίνητο , τα πετρελαιοκίνητα δεν είναι στην πραγματικότητα πιο ακριβά .

Η σημερινή εθνική μέση τιμή για τη βενζίνη είναι 1,63 ευρώ/λίτρο . Για το ντίζελ , είναι 1,29 ευρώ/λίτρο . Έτσι, για όσους οδηγούν ένα αυτοκίνητο πολυτέλειας , το κόστος της βενζίνης είναι ασύμφορο , ενώ  ένα πετρελαιοκίνητο πολυτελές ντίζελ μπορεί με ένα γέμισμα να σας ταξιδέψει Αθήνα-Θεσσαλονίκη και να σας γυρίσει πάλι πίσω, συν τις βόλτες στην συμπρωτεύουσα.

8. Η διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου .

Ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο έχει μέσο όρο ζωής 200.000 – 250.000 χιλιόμετρα, από εκεί και πέρα τα service γίνονται εξαιρετικά δαπανηρά και είναι ασύμφορο να κρατάς ενα τέτοιο αυτοκίνητο αλλά δε θα βρεθεί και κάποιος να δηλώσει ενδιαφέρον αγοράς καθώς όλοι γνωρίζουν ότι με τα λεφτά της συντήρησης ενός οχήματος αυτής της κατηγορίας, θα μπορούσαν να αγοράσουν ενα καινούριο. Από την άλλη τα πετρελαιοκίνητα στα παραπάνω προαναφερθέντα χιλιόμετρα έχουν μόλις στρώσει τη μηχανή τους, καθώς η ζωή τους ανέρχεται στα 1.000.000 χιλιόμετρα.

9. Έχουν μικρό κόστος συντήρησης .

Ξεχάστε τις πολυδάπανες επισκέψεις στο συνεργείο κάθε 10.000 χιλιόμετρα ή ανά χρόνο για λάδια κι ότι άλλο μπορεί να χρειάζεται ένα πολυέξοδο, εν τέλει, βενζινοκίνητο. Τα ντίζελ, όχι ότι δε χρειάζονται συντήρηση ή ότι δια μαγείας θα λειτουργούν άψογα για μια δεκαετία, αλλά το κόστος συντήρησης κατεβαίνει στο μισό από αυτό των βενζινοκίνητων χάρη στον πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος  είναι πολύ πιο οικονομικός από το βενζινοκινητήρα, γιατί η κατανάλωση καυσίμου είναι πάνω από 30% μικρότερη όταν χρησιμοποιείται diesel σε σχέση με τη βενζίνη.

10 .Τα  Diesel κερδίζουν στις 24 Ώρες του Le Mans .

Από το 2006 , προκειμένου  να κερδίσει το εκάστοτε αυτοκίνητο στο διάσημο αγώνα αντοχής – το Audi R10 TDI , Peugeot 908 HDi FAP , Audi R15 TDI plus , Audi R18 TDI , και το Audi R18 e – tron quattro – έκαιγε ντίζελ στο δρόμο για την πρώτη θέση .

http://www.movimentodiesel.gr/