EICMA 2015: Ανανεωμένο Honda Integra

EICMA 2015: Ανανεωμένο Honda Integra

Με εργονομικές βελτιώσεις, επεμβάσεις σε αναρτήσεις και DCT, αλλά και αλλαγές στον αισθητικό τομέα παρουσιάστηκε το Integra στο Μιλάνο, ακολουθώντας την υπόλοιπη γκάμα της Honda.

Ειδικότερα, οι Ιάπωνες, όπως και στα NC750X, πρόσθεσαν προφόρτιση στο ελατήριο του αμορτισέρ αλλά τις Dual Bending βαλβίδες (SDBV) της Showa στο πιρούνι, για ποιοτικότερη λειτουργία.
Παράλληλα αναβάθμιση βλέπουμε και στο DCT κιβώτιο, το οποίο επωφελείται από τις τρεις ρυθμίσεις του προγράμματος S αλλά και τις υπόλοιπες αλλαγές με στόχο την ομαλότερη λειτουργία στο άνοιγμα και το κλείσιμο του γκαζιού (Adaptive Clutch Capability Control) αλλά και τη σωστή επιλογή ταχύτητας ανάλογα με την κλίση του οδοστρώματος.
Στο Euro 4 μοτέρ δεν υπάρχουν αλλαγές παρά μόνο στο νέο τελικό της εξάτμισης που φροντίζει να παρέχει και έναν πιο ελκυστικό ήχο. Αλλαγές εντοπίζονται και στο νέο πίνακα οργάνων, αντίστοιχο με των NC750, ο οποίος αλλάζει χρώμα ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη.  Τέλος, στον αισθητικό τομέα, αυτό που ξεχωρίζει είναι ο νέος LED προβολέας εμπρός αλλά και το LED Πίσω φωτιστικό σώμα.
 
Το ανανεωμένο Integra θα είναι διαθέσιμο σε λευκό, ασημί,  ασημί ματ, όλα μεταλλικά αλλά και γκρι ματ.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.): 745
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 54/6.250
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 6,93/4.750
Βάρος (κιλά, πλήρες): 238
Ύψος σέλας (χλστ.): 790